قسمت پنج وارزون wazone

نقشه های جدید بازگشت حالت Gunfight را به Call of Duty®: Black Ops Cold War برجسته می کنند

Gunfight که کاملاً جدید در Modern Warfare در سال گذشته حضور داشت ، برای بازی Black Ops Cold War در فصل اول بازگشته است. حالت محبوب 2v2 آخرین آزمایش مهارت فردی است. سرعت ، دقت و عطش خاموش نشدنی برای پیروزی نام این بازی است ، زیرا دو نفره در یک نبرد سریع بر روی نقشه هایی که برای نبرد نزدیک با انرژی بالا ساخته شده اند ، به میدان می روند.

اگر Gunfight را در Modern Warfare بازی می کنید ، قوانین و گیم پلی بازی یکسان است. اما اگر در این حالت تازه کار هستید ، موارد اساسی اینجاست:

قوانین تعامل:

Gunfight دارای دو تیم دو نفره یا دو نفره در یک مسابقه مرگ دور است.

در یک محدودیت زمانی 40 ثانیه ای ، دو نفره برای برنده شدن در یک دور باید سلامتی تیم دیگر را به صفر برسانند. برخلاف یک بازی چندنفره سنتی ، سلامتی در طی یک دوره Gunfight احیا نمی شود ، و این امر حتی یک منبع مهم برای مدیریت در یک نامزدی است.

اگر زمان در یک دور تمام شود و هیچ یک از دو نفره حذف نشود ، یک پرچم اضافه کاری با محدودیت زمانی 10 ثانیه تخم ریزی می کند. اولین تیمی که پرچم را ضبط می کند – که سه ثانیه طول می کشد – یا تیم دیگر را در این دوره از وقت اضافی پایین می آورد ، برنده بازی است.

اگر هیچ یک از تیم ها در زمان اضافه کاری برنده نشوند ، تیمی که بالاترین سطح سلامتی را داشته باشد دور خود را می زند. در یک احتمال فوق العاده بعید که استخرهای سلامتی هر دو تیم یکسان هستند ، این دور با تساوی پایان می یابد و هر دو تیم به دلیل گلزنی “یک پیروزی دور” کسب می کنند.

به جای Create-a-Class ، هر بازیکن همان بارگیری دقیق را بدست می آورد ، که حداقل شامل یک اسلحه است که به طور تصادفی از یک دسته اسلحه از پیش تعیین شده انتخاب می شود. برخی از بارگیری ها شامل قطعات ثانویه و تجهیزات هستند که به طور تصادفی از بین مواردی که معمولاً در کلاسهای کلاس ایجاد می شوند نیز انتخاب می شوند. این بارگذاری هر دو دور تغییر می کند ، و Gunfight را به آزمایش مهارت و سازگاری با سلاح و تجهیزات مختلف تبدیل می کند.

اولین تیمی که شش دور مبارزه را انجام می دهد در این مسابقه برنده می شود.

بررسی اجمالی عملیات – نقشه ها

چهار نقشه کوچک کوچک وجود دارد که محلی منحصر به فرد خود را با الهام از جنگ سرد ارائه می دهد. از آنجا که اندازه آنها کوچک است ، این چهار نقشه میزبان نبردهای شدید و سریع هستند.

مسابقه تلویزیونی – برنامه تلویزیونی

مهارت های نزدیک به جنگ اسلحه خود را در نمایش بازی پر زرق و برق که در لس آنجلس ، کالیفرنیا برگزار می شود ، آزمایش کنید.

این نقشه به چندین خط شفاف از جمله مرحله ، پشت صحنه ، جلوی صحنه و اتاق های رختکن تقسیم شده است. از سکوهای مسابقه برای پوشش استفاده کنید و یا زیر صحنه به اتاق های لباس بروید و در انتهای دیگر مرحله قرار بگیرید.

به دلیل چگونگی عبور کانالها از نقاط مهم در اطراف نقشه ها ، تیم ها باید انتظار داشته باشند که از جناحین و حملات غیرمتعارف دو نفره دشمن دور شوند.

ICBM

این سیلوی موشک هسته ای در اعماق مجتمع کوهستانی Cheyenne کلرادو از یک طراحی دایره ای شکل برخوردار است که به بازیکنان امکان می دهد تا برای درگیری خارج از منزل خارج از مرکز ، دور مرکز بچرخند.

با کمی تمرین ، می توان از دیوارهای خمیده اطراف تاسیسات برای تهیه قطعات تجهیزات در زاویه های منحصر به فرد استفاده کرد ، در صورتی که به صورت تصادفی در دسترس باشند.

در لبه ها با جعبه و میز برای پوشش ، کمی ایمنی بیشتر وجود دارد ، در حالی که می توان از یک تونل که در زیر وسط قرار دارد استفاده کرد تا حریفان را با یک مانور سریع کنار بزند.

KGB

یک نقشه سرراست که تیم ها را به سمت مقر دستگاه مخفی اطلاعات مخفی اتحاد جماهیر شوروی سوق می دهد.

این ساختمان دارای سقف های بلند ، ستون های بزرگ مرمر تزئین شده با پرچم های چکش و داس و کف صیقلی پر از میز و قفسه های کتاب بلند است.

گزینه های زیادی برای تعامل وجود دارد – اطراف میز ، بیش از قفسه کتاب ، یا از بالا در بالکن – که باید این نقشه را بسیار رقابتی کند.

U-Bahn

به زیر یک دیوار متروک مترو مترو در آلمان غربی در زیر دیوار برلین بروید که اکنون به عنوان بازار سیاه اسلحه عمل می کند.

این مکان به همان اندازه که می توانید تنگنا باشید ، زیرا تیم ها به قطار پارک شده حمله می کنند و واگن مترو را برای پوشش باز می کنند.

برای پشت سر گذاشتن ستونهای پوشیده از نقاشی دیواری قرار بگیرید یا با افتادن روی مسیرهای مملو از آوار برای بازی تهاجمی تر ، از نزدیک نزدیک شوید.

نکات و تاکتیک ها

اکنون که زمین را بدست آوردید ، بیایید در مورد برخی از تاکتیک هایی که می توانید استفاده کنید صحبت خواهیم کرد که به شما کمک می کند رقابت را پاکسازی کنید و شش راند را که برای برنده شدن نیاز دارید ، به دست آورید:

  1. بارگذاری خود را قبل از شروع دور بررسی کنید. به نظر واضح است ، اما بارگذاری شما هر دو دور تغییر می کند. بهتر است با هر مورد بارگذاری آشنا شوید و یک استراتژی پیروز بر اساس نقاط قوت آن را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، بارگذاری با اسلحه تک تیرانداز با کمی صبر و شلیک دقیق به سینه یا سر بهترین عملکرد را دارد ، در حالی که بارگیری که فقط شامل یک تپانچه و برخی از قطعات تجهیزات است ممکن است با بازی تهاجمی تر بهتر عمل کند.
  2. از آنجا که این نقشه ها در سمت کوچکتری قرار دارند ، دانستن اینکه برای کجا – و چه زمانی باید پوشش داده شود ، می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد. در طول هر دور سلامت خود را به طور مداوم کنترل کنید و سعی کنید مدت طولانی را در فضای باز سپری کنید.
  3. بلافاصله کنترل مرکز را در دست بگیرید. این جایی است که بیشترین فعالیت ها در Gunfight ، از شروع دور تا آخرین ثانیه وقت اضافه انجام می شود. هرچه سریعتر بتوانید موقعیتی را در وسط نقشه به دست بیاورید ، شانس بیشتری برای گرفتن دشمنان خود دارید که سعی در انجام همان کار دارند و آنها را قبل از اینکه شما را ببینند به زمین بیندازید.
  4. بی حرکت ننشینید. نقشه کوچک و تایمر 40 ثانیه ای بدان معنی است که شما باید به طور مداوم در حال شکار تیم دیگر باشید. ترسیم یک مکان پنهان و امید به گرفتن دشمن در حال گذر می تواند شما را به یک اردک نشسته تبدیل کند ، مخصوصاً اگر آنها سطح بالاتری داشته باشند و بتوانند از جایگاه خود آتش بگیرند.

5- آیا شما و دونفرتان در هنگام اضافه کاری سلامتی بیشتری نسبت به تیم دشمن دارید؟ سپس منطقه اضافه کاری را به جای شرط برنده ، یک قطعه طعمه بالقوه در نظر بگیرید. به خصوص اگر تیم شما در شمارش دور جلوتر است ، از ناامیدی تیم دشمن در گرفتن آن پرچم به نفع خود استفاده کنید و منتظر بمانید که آنها نزدیک به هدف باشند.

ما شما را آنلاین خواهیم دید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *